Friend's Request

Assalamualaikum sahabat semua. Tajuk saya kali ni Friend's Request khas untuk kawan saya, Hajar Amirah sebab dia merequest saya untuk post movie lagi dalam blog saya .

Hari ini saya nak post movie2 yang pernah saya tengok dan sangat superb. Movie yang terpilih je taw saya post dekat blog saya :)


1.  Movie : Thailand
    Genre: Friendship
  Tajuk : Suckseed

Sinopsis: Mengisahkan tentang tiga orang sahabat yang sentiasa bersama dalam susah dan senang untuk mencapai impian mereka menjadi penyanyi terkenal .Jom tengok ;)


                                 

2. Movie : Thailand
Genre :Romantic Comedy
Tajuk:A Crazy Little Thing Called Love

Sinopsis: Movie ni tentang seorang perempuan hodoh yang jatuh cinta kepada seorang lelaki yang tersangatlah handsome. Jom la tengok kalau nak tahu apa yang akan berlaku ;)


                                       

3.  Movie: Thailand
Genre : Success in Life .Macam pelik je bunyinya.
Tajuk : Top secret the billionaire

Sinopsis: Seorang usahawan muda yang tak suka belajar dan hanya fikir tentang bisnes, bisnes dan bisnes. Jom tengok kesudahan hidup malangnya :)
p/s : ni kisah benar tau dari hidup seorang pengusaha perniagaan rumpai laut yang berjaya sekarang

                                     
4. Movie : Thailand
Genre : Friendship
Tajuk: Friends Never Die

Sinopsis : Menceritakan liku-liku hidup persahabatan antara sahabat-sahabat sejati yang mungkin sudah hilang di dunia ini. Terbaik :)


                                 
                                                                 5.  Movie : Thailand
Genre: Romantic Comedy
Tajuk : Fabulous 30

Sinopsis :
 Nama pun fabulous 30. Adalah seorang jejaka muda yang handsome baru habis belajar di kolej jatuh cinta dengan wanita yang lagi tua daripadanya yang berumur 30 tahun. Menarik kan? 

Ok. Sorry sangat2 sebab hari ni post movie thailand je. Nanti bila-bila saya update lagi ye :D
Apa-apa pun tengok la movie-movie tu semua. Saya jamin superb and awesome :)

Assalamualaikum .





Comments

Popular Posts